Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MandMs | użytkownik

imię i nazwiskoIgu. adresKrz zarejestrowany20.05.2011 @23:30:32 ostatnio na stronie30.03.2016 @23:08:01

niesforna księżniczka dumnie idąca przez świat. Pyskata, bezczelna, mająca dużo wad... ;D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.photoblog.pl/mambaxp Gadu-Gadu36001851
digarty35 komentarze199 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D3000, Practica LTL3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Cllay    18.03.2012 @01:44:56
Co do gałęzi racja, co do ubioru mam inne zdanie, ale dzięki za szczerą opinię : )
~antichristus    18.11.2011 @21:01:03
Właśnie kończę jeden obraz ;]
_______
plug me in & turn me on
~lilii    02.11.2011 @11:08:34
Dzięki :D
~antichristus    01.11.2011 @14:00:35
Żeby otworzyć drzwi, trzeba być przygotowanym na wyważenie ich z buta. Dziękuję za miłe i mam nadzieję szczere słowa.
_______
plug me in & turn me on
~antichristus    01.11.2011 @13:50:18
Dzięki, chociaż fotograf ze mnie żaden, raczej malarstwem się zajmuję, a na ten profil pragnę wrzucać tylko te najbrudniejsze rzeczy.
_______
plug me in & turn me on
~rafcio200    04.09.2011 @16:17:02
oczywiście niema sprawy
pozdrawiam
_______
KAŻDY MA INNE SPOJRZENIE NA ŚWIAT
~Balka    13.07.2011 @00:44:00
Dzięki za komentarz.
_______
Zapraszam do obejrzenia mojej galerii http://balka.digart.pl
~bettina44    13.07.2011 @00:41:43
Dziękuję Pozdrawiam!
_______
Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu!
~rafcio200    28.06.2011 @19:59:56
witam
awansu niema
a chłopaki się cieszą z utrzymania się w klasie A
pozdrawiam
_______
KAŻDY MA INNE SPOJRZENIE NA ŚWIAT
~rafcio200    25.06.2011 @22:26:31
miałem nadzieję iż to rosa poranna
pozdrawiam
_______
KAŻDY MA INNE SPOJRZENIE NA ŚWIAT
~martuska1207    18.06.2011 @22:12:40
wiem, wiem..niestety nie rysuję tak jak inni...choć bardzo bym chciała...
~Asesino    18.06.2011 @22:01:01
Dzięki !
~Cichciurachciach    18.06.2011 @21:56:58
Dziękuję...
Śliczne zdjęcia masz
_______
Ommm...
Czy to Kraina OŻ?
~PradaDonna    18.06.2011 @16:55:24
meeega avatar :D
_______
Nie dziękuj, Twoja obecność będzie lepsza niż tysiąc słów.

Życie jak klisza - tylko raz ją naświetlisz.
~cototonie    14.06.2011 @22:41:17
dzięki, widzę, że też fanka Władcy...
~xxlunaxx    12.06.2011 @20:49:29
hah . ta portret to mi wychodzi masakrycznie , jedno oko większe od drugiego i nie tylko haha .
ok dzięki .
spróboje tak poćwiczyć
moze coś wyjdzie z tego ;D
_______
...
'' Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki ''
Leonardo da Vinci
~xxlunaxx    12.06.2011 @20:31:34
dzieki .
tak tylko ze ja właśnie mam problem z dopracowaniem .
bo w pewnym momęcie to juz stwierdzam ze jest tak zle ze nie da sie tego uratowac. heh .
_______
...
'' Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki ''
Leonardo da Vinci
~xxlunaxx    12.06.2011 @20:21:42
dziękuje za rady
_______
...
'' Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki ''
Leonardo da Vinci
~anusia199722    08.06.2011 @19:42:43
Dziękuje za odwiedziny
Pozdrawiam cieplutko
~cool37    06.06.2011 @01:01:08
Ołówkowa
~Luna1    06.06.2011 @00:54:16
Dziękuję

Pozdrawiam serdecznie i spokojnej nocki życzę
_______
Zamykam oczy, aby lepiej widzieć...

~kreatury    06.06.2011 @00:08:24
Pozdrawiam
~damiansd4hide3    05.06.2011 @23:55:43
Dziękuje za komentarz opis poprawiony :_)
~MiKaAngela    05.06.2011 @22:57:04
dziękuję
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt